Trend influencer marketingu je založený na spolupráci s osobnostmi, které tvoří obsah na sociální sítě a mají velký počet sledujících. Při influencer marketingu značky spolupracují s jednotlivci, nebo i s více lidmi, kteří jsou známý jako influenceři. Influenceři mají velký vliv na své sledující a jejich doporučení vašeho produktu vám může opravdu zvýšit prodeje. Proces influencer marketingu začíná výběrem vhodných influencerů, kteří odpovídají hodnotám vaši značku a oslovují cílovou skupinu, na kterou cílíte i vy. Poté následuje navázání kontaktu, dohodnutí podmínek spolupráce a dohoda o tom, jak bude propagace vašich produktů konkrétně vypadat. Obsah může mít různé formy: recenze, sponzorované příspěvky, videa, livestream nebo soutěže.
Výhody influencer marketingu
Vysoká důvěryhodnost – influenceři často budují u svých sledujících důvěru, a proto jejich doporučení působí více opravdově než tradiční reklamy. Jejich recenzi uvěří lidé víc, než když budete konkrétně vy tvrdit, jak jsou vaše produkty úžasné.
Cílené oslovení – možnost výběru influencerů podle demografických, geografických nebo zájmových kritérií. I u nás je influencerů s vysokým počtem sledujících opravdu velké množství, takže rozhodně budete mít z čeho vybírat.
Větší dosah – pomocí influencerů bude mít vaše značka daleko větší dosah než pomocí jiných typů reklamy.
Efektivní náklady – v porovnání s jinými typy reklam může být influencer marketing levnější. Záleží na tom, jaké infuencery si vyberete. Je jasné, že někdo, kdo má sta tisíce sledujících bude chtít zaplatit více než někdo, kdo má několik desítek tisíc sledujících.
Pokud si nechcete dělat marketingovou kampaň sami, oslovte marketingovou agenturu. Reklamní agentura Kroměříž vám pomůže naplánovat marketingovou kampaň, která bude cenově výhodná a hlavně efektivní.